بانه کولر

بانه کولر

بانه کولر

بانه کولر

  • ۰
  • ۰

کولر گازی

کولر گازی 

خرید کولر گازی از بانه | کولر گازی | ماشین ظرفشویی


کولر گازی  O’GENERAL که در ایران با نام اجنرال شناخته می شوند در بیش از 100 کشور دنیا به فروش می رسد و از زمان آغاز تجارت کولر گازی در خاورمیانه به دلیل مقاومت بالای کولر گازی اجنرال در نواحی حاره ای از اولین و پر فروش ترین کولر گازی در این منطقه  می باشد. این برند که متعلق به شرکت ژاپنی Fujistu می باشد دائما در حال نوآوری و به کار گیری فناوری های جدید نظیر اینورتر ، فیلتر پاک کننده خودکار و سیستم VRF می باشد. در این مطلب کولرگازی سرد و گرم 30000 اجنرال را با جزئیات بیشتر معرفی میکنیم. این کولر در فروشگاه بانه کولر موجود است و میتوانید با چند کلیک سفارش خود را به راحتی ثبت کرده و در هر جای ایران پس از سه روز تحویل بگیرید.

کولر گازی و اسپلیت دیواری 30000 BTU اجنرال در سه مدل ASGC30AWC (فقط سرمایشی، مخصوص مناطق معتدل)، ASGS30RWC (سرد و گرم، مخصوص مناطق معتدل) و ASGS30AUC (فقط سرمایشی، مخصوص مناطق حاره ای) در بانه کولر موجود می باشد.

 

کولرگازی اجنرال | بانه کولر

◊ تصفیه هوا پلاسما:

عملکرد این تصفیه در کولرگازی سرد و گرم 30000 اجنرال اینورتر به این صورت است که ذرات ریز گرد و غبار توسط فیلتر الکترواستاتیک جمع آوری شده و یونهای ضعیف با تجزیه بوهای بد مانع پخش بو می گردند. و با جمع آوری شدید غبار به طور همزمان هوای اتاق را تمیز می کند. فیلتر کولر گازی اجنرال اینورتر شامل فیلتر اسید فنیک (عصاره دانه گریپ فروت) ، فیلتر باکتری زدا و بو زدای زغال چوب ، فیلتر الکترو استاتیک و … این فیلتر ها قابل شستشو بوده و با شستشو به حالت اولیه خود بر می گردند. این فیلتر ها قادر هستند تا 54.3 درصد گرد و خاک و تا 90 درصد بو های نا مطبوع را از بین ببرد. این فیلتر ها در صورت شستشو و برگشت به حالت اولیه بعد از خشک شدن تا 3 سال قابل استفاده هستند.

◊ نگهداری آسان:

در کولر گازی اجنرال پنل جلویی به راحتی باز شده تا بتوانید به راحتی فیلتر ها را به منظور شستشو خارج نمایید.

◊ کنترل از راه دور:

کولرگازی سرد و گرم 30000 اجنرال دارای کنترل از راه دور کاملی می باشد که در زیر می توانید کلید های آن را ملاحظه فرمایید.

 

◊ جریان هوای چند طرفه:

با استفاده از دفیوز های بزرگ و مجزای برقی جریان گسترده هوایی را در زمان سرمایش و گرمایش ایجاد می کند.

◊ صرفه جویی در انرژی به مقدار زیاد:

سیستم کنترل کننده اینورتر بوسیله تغییر سرعت کمپرسور بر اساس فشار داخل اتاق، ظرفیت مطلوب را تولید می کند. در این حالت از تلف شدن ظرفیت جلوگیری شده ودر مقایسه با مدل دارای سرعت ثابت،عملکرد مقرون به صرفه تری محقق می گردد.

◊ سرمایش سریع :

در کولرگازی سرد و گرم 30000 اجنرال دمای تعیین شده به سرعت به حداکثر ظرفیت خواهد رسید.

◊ آرامش و ثبات :

دمای تعیین شده به طور ظریفی درحداقل ظرفیت، کنترل می شود و تهویه راحت هوا بدون روشن- خاموش شدن دستگاه، تحقق می یابد.

◊ حالت صرفه جویی :

حداکثر جریان عملکرد را محدود ساخته و با جلوگیری ازمصرف برق، به کار خود ادامه می دهد.

◊ پره های نوسان باد به سمت بالا/ پایین :

این پره ها به طور خودکار به سمت بالا و پایین می چرخد.

◊ تغییر روش خودکار :

دستگاه بر اساس دمای تنظیم شده توسط شما و همچنین دمای اتاق، به طور خودکار بین وضعیت گرمایش وسرمایش تغییر می کند.

◊ روشن شدن مجدد به طور خودکار :

در صورت قطع موقت برق به محض اتصال مجدد آن، دستگاه تهویه  مطبوع به طور خودکار در همان وضعیت عملکرد پیشین شروع به کار می کند.

◊ Sleep Mode :

به طور خودکار دمای اتاق را به تدریج تغییر می دهد تا شما از خواب شبانه راحتی بهره مند شوید. این امکان را به شما می دهد که کولر گازی اجنرال 30000 خود را با فشردن دکمه Sleep بر روی کنترل از راه دور در حالی که کولر روی حالت سرد و یا اتوماتیک (Auto) قرار دارد به طور خودکار دما را  در حالت سرما در دو ساعت اول در هر ساعت یک درجه افزایش و یا در حالت گرما یک درجه سانتیگراد کاهش می یابد. پس از آن دما به مدت ۵ ساعت ثابت می ماند. و بعد خاموش می شود. این حالت باعث صرفه جویی در هزینه و احساس خوشایند در هنگام شب خواهد شد.

◊ حالت پر قدرت :

در این حالت، عملکرد دستگاه در حداکثر جریان هوا و حداکثر سرعت کمپرسور، به سرعت اتاق را به محیطی راحت تبدیل می کند.

◊ حالت کم صدا :

میزان صدای پنل خارجی را می توان انتخاب نمود.

◊ علامت فیلتر :

این علامت به وسیله یک چراغ ، زمان تمیزکردن فیلتر را نشان می دهد.

◊ فیلتر یون بوزدایی بادوام :

این فیلتر با استفاده ازاکسیداسیون وکاهش اثرات یون های تولید شده توسط سرامیک دارای ذرات بسیار ریز، وازطریق تجزیه شدید بوهای جذب شده ، عمل بوزدایی را انجام می دهد.

◊ فیلتر عصاره سیب :

ذرات ریزگرد و غبار، تخم غیر قابل مشاهده قارچ و جانوران ریزمضر، توسط الکتریسیته ساکن جذب فیلتر شده وبه وسیله عنصر اسید فنیک گرفته شده ازسیب ، از رشد بیشتر آنها جلوگیری کرده و در نتیجه این ذرات غیر فعال می شوند.

◊ عمل گرمایش 10 درجه سانتی گراد :

دمای اتاق را میتوان طوری تنظیم نمود که از 10 درجه سانتی گراد کمتر نشود بنابراین می توان مطمئن شد که اتاق در زمان خالی بودن، زیاد سرد نمی شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر این محصول با کارشناسان فروشگاه بانه کولر تماس بگیرید.

  • ۹۸/۰۵/۰۲
  • baneh kooler

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی